Kdo jsme?

Vyhledáváme a spravujeme investiční nemovitosti v Praze pro naše klienty. Jsme rodinná firma, která funguje jako dobře sehraný tým. Protože jsme sportovci, fair play a vytrvalost patří mezi naše základní firemní hodnoty. Sídlíme v samém srdci Prahy a přesto máme z kanceláře výhled do zahrady a občas pracujeme i z naší skvělé terasy. Osobní spokojenost je pro nás důležitá nejen u našich klientů, ale také u všech členů týmu. Klademe důraz na efektivitu a inovace – pro správu nemovitostí máme vyvinutý vlastní systém a využíváme IT nástroje pro zefektivnění rutinních činností tak, abychom se mohli především věnovat tvorbě vztahů se zákazníky a dodavateli. Naším cílem je, abychom za standardní pracovní dobu stihli v klidu vše potřebné, a aby nikdo nebyl dlouhodobě přetížený.

Kdo jsme?

Co je náplní práce?

Zajištění osobní prohlídky se zájemcem v bytě, který je nabídnutý k podnájmu. Tzv. prohlídkář si vyzvedne v kanceláři klíče od bytu a setká se se zájemcem nebo více zájemci na dané adrese. Má také možnost využít své komunikační a obchodní dovednosti a aktivněji přispět k úspěchu prohlídky – na tuto roli bude pečlivě proškolen. Prohlídky plánuje makléř nebo asistent oddělení podnájmů do sdíleného kalendáře vždy nejpozději den předem dle stanovených časových bloků. Prohlídkář tedy určí časy, kdy může prohlídky vykonávat a do těchto termínů jsou směrovány prohlídky.

Co je náplní práce?

Kde práce probíhá?

Práce probíhá především v terénu v rámci celé Prahy. Kanceláře, kde si prohlídkář vyzvedává a odevzdává klíče, máme přímo u Václavského náměstí.

Pracovní úvazek:

Práce na DPP, částečný úvazek dle vašich časových možností. Ideální termíny, kdy je většina prohlídek, jsou všední dny odpoledne a víkend.

Co nabízíme:

Práci na DPP – ohodnocení 200 Kč / hod.

Co požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni (B2 a výše)
  • Příjemný vzhled a vystupování, proklientský přístup
  • Komunikativnost
  • Zodpovědnost
  • Smysl pro detail – po zaškolení může být kompetence rozšířena i na předávání bytů a kontrolu úklidu
  • Flexibilita – schopnost operativně reagovat na vzniklé situace
  • Otevřenost novým technologiím i postupům a chuť se učit

Máte jakékoliv dotazy? Napište nám.

Zaujala vás tato pozice?

  • pošlete nám svůj životopis spolu s alespoň krátkým motivačním dopisem na e-mail kariera@buresapartneri.cz
  • v předmětu e-mailu uveďte název pozice
  • budeme vás následně co nejdříve kontaktovat