Kdo jsme?

Vyhledáváme a spravujeme investiční nemovitosti v Praze pro naše klienty. Jsme rodinná firma, která funguje jako dobře sehraný tým. Protože jsme sportovci, fair play a vytrvalost patří mezi naše základní firemní hodnoty. Sídlíme v samém srdci Prahy a přesto máme z kanceláře výhled do zahrady a občas pracujeme i z naší skvělé terasy. Osobní spokojenost je pro nás důležitá nejen u našich klientů, ale také u všech členů týmu. Klademe důraz na efektivitu a inovace – pro správu nemovitostí máme vyvinutý vlastní systém a využíváme IT nástroje pro zefektivnění rutinních činností tak, abychom se mohli především věnovat tvorbě vztahů se zákazníky a dodavateli. Naším cílem je, abychom za standardní pracovní dobu stihli v klidu vše potřebné, a aby nikdo nebyl dlouhodobě přetížený.

Kdo jsme?

Co je náplní práce?

Zajištění osobní prohlídky se zájemcem v bytě, který je nabídnutý k podnájmu. Tzv. prohlídkář si vyzvedne v kanceláři klíče od bytu a setká se se zájemcem nebo více zájemci na dané adrese. Prohlídkář s klientem neřeší žádné obchodní záležitosti, jeho úkolem je pouze zpřístupnit daný byt a předat připravené podklady. Prohlídky plánuje makléř nebo asistent oddělení podnájmů do sdíleného kalendáře vždy nejpozději den předem dle stanovených časových bloků. Prohlídkář tedy určí časy, kdy může prohlídky vykonávat a do těchto termínů jsou směrovány prohlídky.

Co je náplní práce?

Kde práce probíhá?

Práce probíhá především v terénu v rámci celé Prahy. Kanceláře, kde si prohlídkář vyzvedává a odevzdává klíče, máme přímo u Václavského náměstí.

Pracovní úvazek:

Práce na DPP, částečný úvazek dle vašich časových možností. Ideální termíny, kdy je většina prohlídek, jsou všední dny odpoledne a víkend.

Co nabízíme:

Práci na DPP – ohodnocení 200 Kč / hod.

Co požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání
  • Znalost AJ na komunikativní úrovni (B2 a výše)
  • Příjemný vzhled a vystupování, proklientský přístup
  • Komunikativnost
  • Zodpovědnost
  • Smysl pro detail – po zaškolení může být kompetence rozšířena i na předávání bytů a kontrolu úklidu
  • Flexibilita – schopnost operativně reagovat na vzniklé situace
  • Otevřenost novým technologiím i postupům a chuť se učit

Máte jakékoliv dotazy? Napište nám.

Zaujala vás tato pozice?

  • pošlete nám svůj životopis spolu s alespoň krátkým motivačním dopisem na e-mail kariera@buresapartneri.cz
  • v předmětu e-mailu uveďte název pozice
  • budeme vás následně co nejdříve kontaktovat