Cíle cestování – Nemovitosti na investice

Cíle cestování

Dříve lidé cestovali z nějakého konkrétního důvodu – chtěli obchodovat, něco se naučit, něco získat. Postupem času se ale cestování stalo masovou záležitostí. Lidé si pak kupovali balíčky, aby se nemuseli o nic starat. A bydleli ve stejném hotelovém pokoji, bez ohledu na to, na jakém místě se nacházeli. Jedli stejné jídlo, jako doma. A čekali frontu, aby si udělali fotku stejného místa jako tisíce dalších lidí.

Nové trendy dnešní doby

V současné době je ale trend jiný. Hodně lidí si začíná uvědomovat, že masová turistika nemá s tím původním cestováním nic společného. A chtějí se vrátit k té původní myšlence. Chtějí opět zažívat ten pocit, kdy se snaží pochopit, jak žijí lidé v daném místě. Chtějí se na chvilku stát členem nějaké komunity. Chtějí zažít ten pocit, co mají místní. A AirBnB se snaží podporovat tyto snahy.

V současné době je pro lidi zajímavější mít zážitky, než spát v nejluxusnějším hotelu svět. Svým přátelům chtějí vyprávět o svých unikátních zážitcích – třeba o divokých koních při západu slunce, stanování na útesu apod. Lidé chtějí zažívat jiné věci než ty pro masovou turistiku. To dělá dnes cestování zajímavým. Nejvíce si totiž pamatujeme ty zážitky, které nebyly naplánované.

Co ukázal průzkum ve Velké Británii

Nedávno proběhl ve Velké Británii průzkum, který ukázal, že mladá generace šetří více na cestování, než na auto nebo bydlení. Zážitky jsou pro ně více, než vlastnictví věcí.

A AirBnB se tomu rozhodla jít naproti a nabízí kromě autentického ubytování také zážitky. Ale nejsou to zážitky pro masovou turistiku. Jsou to zážitky s místními, kteří ukazují svůj život, své záliby, své nadšení. Prostě návrat k původní myšlence cestování. Pokud chtějí lidé poznat dané místo, tak se raději ubytují u místních, než v mezinárodním hotelu. Pouze u domácích totiž zažijí opravdu autentické pocity.

Leave a Comment:

Leave a Comment: